Post by croonchatsumete on Feb 23, 2022 2:36:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiilet tuhoavat Quest ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiilet tuhoavat Quest IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Tiilet tuhoavat Quest 2022 version ▞▞▞
Cegieł Przerwy Quest Zręcznościowe mjov
Ennen se oli hauskaa, nyt se on keinotekoisesti vaikeaa. Pallosi vain menevät seinien läpi ilman syytä.
Yhtäkkiä sinun on napsautettava ja avattava monia mainoksia pelataksesi, koska jokaisen tason jälkeen on mainos
Murstein breaker søken Spillehall jhuq
Rakastan tätä peliä, MUTTA joitain tasoja ei ole mahdollista voittaa ilman jalokiviä. Joten jossain vaiheessa pelistä tulee voittoa. Esimerkiksi tasoa 75 ei voi voittaa ilman jalokiviä.
Koukuttava peli, vaikka sinun on oltava täydellinen pikselin suhteen päästäksesi minne tahansa. Ja todella naurettava määrä mainoksia. En ole koskaan nähnyt sovellusta, joka olisi niin täynnä mainoksia. Hyvin tunkeileva. Mainokset toistetaan täydellä äänenvoimakkuudella, vaikka sammuttaisit pelin äänen. Onko pelistä olemassa maksullista mainoksetonta versiota? Mainosten määrä saa minut harkitsemaan asennuksen poistamista.
Peli on kunnossa ja kaikki (huolimatta siitä, että se on mahdollisesti varastettu CM:ltä), mutta kun yritin päästä valikkoon (fyysisen paluupainikkeeni kautta), painan vahingossa kelauspainiketta (painike, joka maksaa 200 jalokivet). Minulla oli 300 helmiä ennen tätä. Voinko saada nuo 200 jalokivet takaisin (ilman sovelluksen ostoja/pelin jauhamista)? (lisää myös vahvistusikkuna, srsly!!)
Sanoisin, että pelkkä pelaaminen on melko alkeellista ja myönnän, että minulla oli hauskaa peliä pelatessani, mutta pelatessani olen huomannut, että peli itsessään tuntuu todella toistuvalta tasosuunnittelun kanssa. Luulen, että olisi mielenkiintoisempaa, jos siinä olisi joitain tehoja. Koska pelattavana on 1000 tasoa, peli voi kuitenkin tuntua siltä, kuin olisit pelannut tasoa aiemmin, mikä tekee kokemuksesta toistuvan tai toistaa tasoa yhä uudelleen.
Pidän tästä pelistä. Käytän sitä lähinnä silloin, kun ahdistus iskee.
Se on hauskaa, mutta vihaan sitä, että siinä on aina mainoksia ja se alkaa ärsyttää
On mainoksia, jotka estävät osan valikoista. Ymmärrän rahan tarpeen, mutta varmista, etteivät ne pilaa peliä.
Olisi mukavaa, jos rubiineja olisi helpompi saada. Se nousi 10:stä 30:een per mainos. 30 sekuntia pitkät mainokset vanhenevat yhä uudelleen. 15 sekunnin lisäys on tarpeeksi huono. Ja kaiken tämän jälkeen minulla on jopa ollut mahdollisuus katsoa tyhmä video saadakseni rubiineja 2 päivän ajan.
Super koukuttava peli! Olen nähnyt arvosteluja, joissa sanotaan, että on liian monia tasoja, joilla sinun on ostettava / käytettävä jalokiviä niiden läpäisemiseksi, en ole havainnut sitä ollenkaan. Olen jumissa tasolla 189, enkä ole koskaan käyttänyt helmiä. Saatan kuitenkin pian, koska tämä taso on lyömätön. Olen pelannut sitä taukoamatta kaksi tuntia, enkä pääse lähellekään sitä loppuun. MUOKATTU LISÄÄMISEKSI: Läpäsin vihdoin tämän tason, enkä ole vieläkään käyttänyt helmiä. Se taso oli kova!!
Antaisin 5 tähteä, jos olisi ohjeita kuvakkeiden merkityksestä. Minulla ei ole aavistustakaan mitä kaikki pisteet tekevät. Muuten aika siisti peli, jolla voit tappaa aikaa kulmien, strategioiden ja helpon näköisten kuvien avulla.
Hauskaa, toistaiseksi. Yritän edelleen selvittää, mitä varten jotkut bonukset on tarkoitettu.Etsin pelille ohjenäyttöä tai ohjeita, mutta viihdyn silti, vaikken ymmärräkään sen kaikkia toimintoja.
Bricks Breaker Quest આર્કેડ wprt
Hyvä mainospelaaja, jolla on välillä vähän pelinpätkiä. Säätimet ovat huonot, se ei koskaan ammu minne tähtäät. Se rankaisee sinua hyppäämällä monta tasoa kerralla, jos onnistut poistamaan kaikki lähempänä olevat palikat. Mutta ylivoimaisesti pahin osa tässä pelissä on mainokset. Se ei lopu koskaan, ja voit sulkea sen, kunnes sen toisto on päättynyt. Et voi edes lopettaa peliä ilman välitöntä mainontaa. Tee itsellesi palvelus ja pysy erossa tästä mainosfestivaalista.
Olen pelannut tasolle 224. Viiva, joka näyttää minne pallojen pitäisi mennä, ei ole tarkka. Olen testannut sitä uudestaan ja uudestaan. Täytyy sopeutua epätarkkuuksiin. Lopuksi etsin toisen samanlaisen pelin, joka on tarkka. Bubble Witch on esimerkkinä tarkka. Tämä tarkoittaa, että tämän sovelluksen luoja on epäonnistunut seurantalinjan olennaisessa osassa.
Erittäin hauska päivitys vanhaan klassikkoon. Rakastan sitä ja pelaan sitä koko ajan. Thr tähtäysominaisuuden kanssa on kuitenkin pieni ongelma; Minusta sinun on tähdättävä hieman korkeammalle kuin luulet saadaksesi haluamasi yhteyspisteen.
Beest
Tason 300 jälkeen pelin vaikeusaste nousee ja yli 500 siitä tulee enemmän turhauttavaa kuin hauskaa. Uuden tason aloitusrivit voivat olla mahdottomia päästä läpi, enkä pelaa näitä pelejä viettääkseni päiviä samalla tasolla. Puhumattakaan siitä, kun alat päästä eteenpäin ja tyhjentää muutaman rivin, sama numero hyppää kerralla, mikä voi pilata tason, koska paras aika tyhjentää rivi on silloin, kun se ilmestyy ensimmäisen kerran (tämä mekaniikka ei ole valinnainen).
Todella hauska
On oltava "oletko varma"-tyyppinen toiminto, jossa on joitain toimintoja, kuten 200 jalokiven arvoinen undo-painike. En voi kertoa, kuinka monta kertaa minulla on ollut hyvä laukaus rivissä, ottanut sen, sitten vahingossa harjannut kumoamisen, ja sitten en saa sitä laukausta takaisin, tuhlaten täysin satoja jalokiviä kerralla! Sitten tietysti ne hukkaan heitetyt jalokivet tarkoittavat, että minulla on vähemmän mahdollisuuksia läpäistä korkeammat tasot, koska vaikeudet ovat kovat ja jalokivet puuttuvat tehosteita varten. Jos tämä ongelma voidaan korjata... Ole hyvä ja tee
Hieno peli, erittäin hauska ajanvietto, mutta olen saanut outoja virheitä. Joskus tiilet siirtyvät lähemmäksi ennen kuin niiden pitäisi, ja nyt pallot kulkevat seinien ja tiilien läpi ennen kuin ne tuhoutuvat.
Erittäin hyvä peli. Erittäin kova peli, mutta nautin tästä pelistä todella paljon!
Ihan hauska
Aivan liikaa mainoksia.Kolme kertaa olen päässyt 500 tasolle ja se laskee minut jatkuvasti takaisin 300:aan.
Viivästyy aina silloin tällöin
Bounce ei ole sama kuin fysiikan teoria. Kuvakaappaus. Ja sen mittaaminen
Peli on varmasti viihdyttävä; Se on kuitenkin edelleen hieman hämmentävää, kun se on "soitettu" vain kerran. En ole vieläkään täysin vakuuttunut siitä, kuinka joku "voittaa" tämän tietyn pelin. Nautin siitä kuitenkin, arvostin ILMAISEN "leikin" käsitettä!
Peli on hieno, mutta kun kerään enemmän palloja, se ei säästä sitä määrää seuraavalle tasolle. Ihan kuin minulla olisi 57 palloa. Olen kerännyt enemmän tasoja, mutta minulla on aina 57. Peli alkaa 57 pallolla ja sitten saat kaikki. Lopulta tasot muuttuvat erittäin koviksi, koska sinulla on vain 57 palloa. Tämä bugi on korjattava.
Hyvä peli, mutta ainoa asia, joka tekisi siitä paremman, olisi, jos et laittaisi niin monta ylimääräistä tiiliä vierekkäisiin kierroksiin. Voittaminen tekee pelistä hauskaa ja pitää sinut eteenpäin. Kun häviät, se on masentavaa.
Erittäin ärsyttävää, kun et voi lopettaa tasoa katsomatta mainoksia ja mainokset eivät lataudu, joten sinun on aloitettava alusta
Ihan okei
Huono huono peli..
Ei pidä kulmista. Kulmat näyttävät ottavan hallinnan ja pilaavat pallon sijoituksen. Ei ole väliä minne asetat pallon, se löytää aina lohkon kulman ja lähettää pallot suoraan alas ruudukosta. 5 tähteä, jos tämä voidaan korjata.
niin tylsää ja ei tälle pelille sen typerää
Adventure Escape: Asylum 冒險 xyzr
pelisi voi mennä ja imeä itseään! vaihe 198 se on kirjaimellisesti mahdotonta...Ymmärrän mitä korkeampi taso sitä vaikeammaksi se tulee...enkä välitä viettää aikaa jonkin tason suorittamiseen...mutta olen yrittänyt nyt yli 3 viikkoa ja eivät ole tulleet lähemmäksi tämän tason suorittamista, se on selvästi taso, jossa voitat onnella, eikä se ole ollenkaan hauskaa....poisti tämän pelin tänään, älä vaivaudu ihmisiin, se on ajanhukkaa!
Se on koukuttavaa, jos voit ylittää 5 minuuttia mainoksia, jotka sinun on katsottava tehdäksesi kirjaimellisesti mitä tahansa. Siellä myös saavuttaa tietyn pisteen, jolloin peli muuttuu järjettömän vaikeaksi, ja yhden tason voittamiseksi voi mennä tunteja/päiviä. Älä aio pelata sitä käyttämättä niitä helmiä, koska muuten et koskaan edisty.Olen pelannut tasolle 564, joten riittää, kun sanon, että olen pelannut paljon. Ei ole käyttänyt rahaa. Äärimmäisen turhauttavaa on kuitenkin se, että kun pääset korkeammalle tasolle, on lähes mahdotonta pelata ilman elvyttämistä. Luulen, että tämä on okei, koska voit saada ne ilmaiseksi mainoksen kautta... mikä on kuitenkin äärimmäisen turhauttavaa, että joskus elvyttämisen kolikon hinta on epäjohdonmukainen, ja keräämäsi kolikot katoavat joskus. Kaiken kaikkiaan hauska peli, ei kuitenkaan haittaisi 300 lvl:ää
En ole pelannut sitä pitkään, mutta tähän mennessä yksinkertainen ja hauska. Ei liikaa mainoksia. Päivitys: Nyt olen pelannut jonkin aikaa (L460), voin vahvistaa, että se voi toistaa hieman, mutta en välitä siitä paljon. Erilaisten pallomuotojen käyttö myös kompensoi sitä hieman. En TODELLA pidä siitä nopeudesta, jolla mainokset polttavat mobiilidatani - 300 Mt 10 päivässä ~1 tunti/päivä maksimissaan. Korjaa se, ja antaisin 5 tähteä.
Maksullinen mainokseton ominaisuus olisi kiva
Tantangan Pecah Bata Arkade pcig
Hauskaa, mutta en saa tukea. Tein ostoksen vahingossa, enkä ymmärrä, miten voin ottaa yhteyttä hoitoon saadakseni rahat takaisin. Muuten rakastan peliä. Myös sulhaseni pelaa sitä nyt.
plip plip plip plip
ihan perus