(Android/iOS) Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games snydekode uendelige nøgler
Feb 23, 2022 2:47:47 GMT -5
Post by croonchatsumete on Feb 23, 2022 2:47:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games 2022 version ▞▞▞
Jeg kunne godt lide denne app, men jeg kan ikke lide grafikken, især på nogle af slimes
Den er rigtig god, jeg gav den kun tre stjerner, da k ikke kan sende mit slim, den bliver ved med at sige, at messege ikke er sendt på min messenger, så ordner det ٩(๑`^´๑)۶
Jeg elsker dette spil, fordi hvis du ikke laver slim, så er dette spil perfekt. Du kan få ting fra treture-kisten, du får daglige belønninger, du får også mønter for at spille spillet, så hvis du ikke har spillet, så sørg for at købe det Maryum
Hader spillet. Virkelig kedeligt. Hver gang du skulle se en annonce eller en anden. Du kan ikke lukke annoncen, før skaberne ønsker det. Hvis det er muligt, vil jeg vurdere dette spil negativt. Anbefal alle for at undgå installation i dette spil.
Gud
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Стиль життя vxd
Gud
Dette spil er det BEDSTE spil, jeg nogensinde har spillet, jeg blev så knyttet til det, det var så behageligt, at du kan lave en masse slim og også spille spil, du kan få en masse slim-stoffer, og tak fordi du lavede dette spil, og du kunne få mønter og der så MANGE slim du kan lave, og dette er allerede min yndlings lulu qeust er allerede min favorit, og jeg elsker dette spil, du kan få slimes og ty til dette spil, og jeg sætter virkelig pris på det så meget nu, og jeg vurderer det til 20 /10 er faktisk fantastisk, det er det farvel!
JEG KAN IKKE MÆRKE SLIMET, JA JEG VED DET PÅ SKÆRMEN, MEN JEG ER ET GLAD ALT, JEG ØNSKEDE ER AT FRELLE SLIMET, OG NÅR JEG LIGEDE VANDSLIME BLEV DET SORT, SELVOM FARVEN PÅ DLIME VAR PINK BRUH
Dette spil er meget tilfredsstillende, men på mobilen halter det og sådan noget.... På den anden side, da jeg spillede det på tablet, halter det mindre, men kedeligt har det ikke andet at gøre end at lave quests, lave slime og se på slimgalleriet eller sum. Så hver gang jeg downloadede det, sletter jeg det, fordi det generelt er sååå kedeligt! Og hvorfor skulle nogen downloade dette spil til 58MB? Jeg mener nogle gange, at andre mennesker har deres lager næsten dødt, og de vil så gerne have dette spil. Så sænk venligst MB og løs dette problem:)
Dette spil er så tilfredsstillende og afslappende, men jeg kedede mig af det på et par dage. Hvis der var fede spil eller quests, du kan opnå med det slim, du har lavet, ville det være fantastisk... Eller lav en spiltilstand, hvor du også skal lave den type slim, spillet spørger dig om. Dette spil er sjovt, men bliver hurtigt kedeligt. 4 stjerner.
Det ved jeg ikke det gøre jeg bare.
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Elustiil fub
Den er virkelig god og den går mig glad
Det er et fint spil, men der er ikke så meget tilfredsstillelse ved det. Der var også en annonce, der ikke lod mig komme ud af den, når den først var færdig. Det tvang mig til at gå til deres hjemmeside, så jeg endelig kunne gå tilbage til min hjemmeside. Det er okay, men det ville IKKE mig være en af mine favoritter. Det er ikke kun én annonce, der fik mig i problemer, der er så mange annoncer! du kan ikke have det sjovt med de annoncer, der dukker op hvert tiende sekund! Jeg forstår, at spil har brug for annoncer nogle gange, men dette spil har så meget. 3 stjerner...
Et godt spil. Bedste vores af mange jeg prøvede. Hver dag får du en gratis gave, som du kan få slimfarver eller penge fra ellers kan du men for 1000 mønter. Mønter er nemme at få. Du får da men spiller fra slim. Du kan lave dine egne slimes i enhver slimtype farve eller dekoration, men jeg vil sige, at milkshakeslimet personligt er det bedste.
Annoncer, SÅ MANGE ANNONCER. Bortset fra det er der bogstaveligt talt ikke andet at gøre, lave slim, lege med det, færdigt. Dette har heller ikke noget at gøre med appen, men da jeg var yngre troede jeg, at der var legit faktisk slim på min telefon med denne app. Gode minder, bare så mange annoncer, også lidt kedelige.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, det er sjovt og nemt. Men når du er lige i gang med at lave en slime, dukker der en annonce op. Det gør mig sur bare at se annoncer og annoncer og annoncer hele dagen. Så jeg vurderer dette spil til 3.
Det var godt, når det ikke blev opdateret. Nu er det hele børneting. Alt er mærket, og farverne er ikke de samme som den gamle version
Jeg kan ikke lide det så meget, det lyder tilfredsstillende, men det indeholder ikke ingredienser eller sådan noget. men hvis det var mere realistisk, ville jeg gerne have det meget ≧ω≦
Denne app er super cool download denne app nu eller vær en suker piger og drenge.
Det er godt 😙😙😙😙😙😙👍👍👍👍👍👍👍💖💖💖💖
Det er den bedste app PS elsker slim
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games જીવનશૈલી fwrp
Det er spild af tid. Det vigtigste er, at jeg ikke anbefaler det. Slimen virker ikke engang, den er virkelig dårlig, og der er masser af annoncer på spillet. Jeg anbefaler IKKE dette spil.
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Livsstil qmd
slim-funktionerne på denne app ligner ikke rigtig slim, den er meget laggy, og jeg får en masse tilføjelser, download ikke, spild af tid, hvis du vil lege med slim, lav din egen, stol ikke på den slags apps
Det er sjovt, men dumt, hvorfor er alle annoncer anderledes end spillet 🤬😡
Jeg kan godt lide denne app, den har en masse slim, du kan lave, og synes, den er fantastisk, og du bør installere den, den har dog nogle annoncer.
Måske virkede det for ethere, men for mig gjorde det ikke. Jeg brugte 30 minutter på at vente på, at det virkede, det gik ned. Jeg prøvede det for et par dage siden, og det virkede ikke igen
Jeg spiller det, når jeg keder mig, så det er ikke så meget mere godt, det er ikke afslappende, da det ikke er rigtigt slim, jeg troede ikke, det ville være sådan her, jeg tror, det er til små børn. Jeg foretrækker, at hvis du er et barn, der studerer i højere klasse, skal du ikke installere det, det er spild af tid og data, jeg vil afinstallere det (ikke tilfreds) 🙁🙁
For mange tilføjer dukker op, men de andre slimes er så tilfredsstillende, men jeg vil stadig give det en tostjernet anmeldelse
Super Pixel Heroes 2022 Arkády nuu
Nå, dette spil er meget godt, men der er altid netværksproblemer, når jeg åbner appen
Først og fremmest er jeg kun 10, og jeg prøvede at lede efter nye spil at spille, og jeg så, at dette spil ser interessant ud....(var forkert), så jeg prøvede det, og når du spiller det, er der så mange annoncer, en anden klager at lave er, når du flytter slimet rundt, ser du sort, skal det ikke være den faktiske slimfarve? tager jeg fejl. Du vil ikke spille dette spil, hvis du bliver diskuteret, virkelig nemme lyde er forfærdelige. Lad folk derude vide.
dette er faktisk et fantastisk spil og meget realistisk, men på bare en uge fik jeg allerede hver eneste type slime og afvery *friendly* persontede Lulus slime-missionen, så jeg kedede mig, jeg ville ønske, hvis du kunne lave flere minispil i spillet, men generelt kan jeg lide dette app. anbefalede.
Super slank og super gud😉
Jeg elsker dette spil, men hvis de tager lulu af, og vi ikke behøvede at vente hver dag for at få nye ting, ville det være en bedre vurdering undskyld gør det, og du ville få 5⭐ og den eneste gode slim, der gør ASMR, er klar mælkeagtig og flødeost godt de eneste jeg har
Det er for nemt, når du går på lulus slime-quest. Det kan heller ikke lide at lyde lige så meget, som det plejede at gøre... 1Stjerne...fix det venligst...Jeg kan bedre lide den gamle. tak skal du have