Post by croonchatsumete on Feb 23, 2022 3:05:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Fighters 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Fighters 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många alla ▞▞▞
▞▞▞ Sky Fighters 3D 2022 version ▞▞▞
Mycket häftig grafik. OP-kontroller men lägg till lite ny karta och tematextur
“The secret sauce is probably in our fighters and commensurate 'strike' or ... till utvecklingen för Apple - plattformar som macOS, iOS, watchOS och tvOS.
Problemet med det här spelet är bara att flygplanen är för dyra medan belöningen är väldigt liten det tog mig tre månader att få pengar till det tredje planet
Det här spelet är väldigt spännande. Jag gillar modellen av flygplan. Men i nästa nivå är det så svårt så du måste köpa ett nytt plan!
Sky Fighters 3D Акционе hvwk
Väldigt dåliga nivåerna var väldigt svåra, de attackerade bara vårt plan och vi kan inte fly från fiender och flygplanen var för dyra och per match ger de bara 300 eller 400 mynt och kostnaden för ett plan är 1587 Waste game
Detta spel är mycket bra det är offline
Den här appen var väldigt imponerande! Jag spelade det .det visar oss ett sätt där vi kan korsa en cirkel. Dess vert njuter app
LOL
Suger, börjar ok, flytta upp uppgradering, sedan faller botten ut, betala för att spela suger
Kul men detaljerna är jävligt dåliga
Back to front elevación så förvirrande
Bra spel men jag tror att det är ett problem med det. Varje gång jag vinner får jag inte belöningen jag borde tjäna som i en nivå jag vann, det visas på skärmen att jag har tjänat cirka 3000+ mynt. Men när jag återvänder till spelets startskärm läggs bara 1000 till mina nuvarande mynt
Bra spel men kontroll är svårt
Gillar inte joystick på skärmen och kan inte åsidosätta den under träning.
Enligt spelstorleken är större än storleken Bra men många buggar. Finns det Tnx plz fixa dem
Tillåter explicita annonser olämpliga för barn!
Ganska bra spel, det måste uppdateras för att lägga till fler uppdrag, någon aning om när detta kommer att hända?
Jag gillar och väldigt beroendeframkallande, bra grafik och kontroller. Överlag helt enkelt bra. Mycket mer grafik kan vara en fantastisk upplevelse.
Jag spelade det här spelet för tiden. Även om det är offline är det ett bra spel. Men behöver mer 3D-grafik och förbättringar. 🥱
Sky Fighters 3D Hành động uig
Ett av de bästa spelen. Fin grafik med liten storlek. Du gjorde ett bra jobb. Och snälla kan du göra ett annat spel som detta men online. ? Multiplayer: 1 mot 1 / lag mot lag. Det vore underbart.
Stacky Bird: Fun Egg Dash Game Інше bgg
Sky Fighters 3D Екшън ufzo
det återställer alla prestationer om spelet installeras om, allt jag har gjort de senaste månaderna är borta,,, sorgligt, För irriterande för att få en reklam efter varje strid,,, annars är gsme bra
Det här spelet var väldigt, väldigt coolt! eftersom jetjaktplanen ser så 3d ut.
... GeForce NOW or direct from your PC to your SHIELD Android TV box or tablet. ... Dungeon Fighter Online; Dungeon Quest; Dungeons & Dragons: Neverwinter
Det är ett underbart spel. Grafiken är också mycket bra. Jag gillar verkligen det här spelet eftersom det är fantastiskt !!!!
Sky Fighters 3D ایکشن skvl
Bra spel för kort och inget sätt att spara data eller köp gjorda i spelet så om du byter telefon går data förlorad och pengar
Spelet är trevligt och njutbart, det är bara ett himmelsspel som jag har njutit av men jag har problem med att rikta in mig på det tar mer tid och du får bara 5 minuter på dig att avvery *friendly* persona.
Mycket mycket bra spel men offline och online jag älskar dig sky fighters 3d ditt försök
Det här spelet är inte särskilt originellt till att börja med, och är inte det bästa i jaktplansspel. Det finns inget riktigt sätt att undvika missiler. Du bör också placera missilen på radarn eftersom den är i vanliga radarer så att vi kan förfölja missilen. Normalt skulle ha gett 3 stjärnor men ville att utvecklarna skulle se detta. Kommer att ge fem stjärnor så snart spelet är uppdaterat.
Jag har spelat i ett halvt år och hade inga problem
Det här spelet är ett superspel, på 10 plan detta är fighting gama detta spel slåss mot ett planerar krigsskepp eller upptäck lite pengar, manik av Nya planer Jag gillar det här spelet
22, Angry Birds Rio, iOS ... Super Street Fighter IV: 3D Edition · 3DS. Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow ... The Legend of Heroes: Trails in the Sky, PSP.
trevligt spel men inga uppdateringar borta från de senaste 11 månaderna👎👎👎
Kontrollerna är mycket tuffa behöver förbättras
Att förvärva mål bör göras lättare och alla vapen bör vara tillgängliga redan från början av spelet.
Män! De säger att du kan få diamanter vid landning men landning är ett problem. Jag har försökt 1200 gånger utan framgång
Mycket beroendeframkallande bra grafik, enkla kontroller, men svåra att uppgradera flygplan....Jag bara älskar det här spelet....
Dagliga utmaningar kommer inte att laddas, fortsätter att ge ett nätverksfel, kontrollera nätverket. Så jag förlorar alla mina Daily Challenge-priser och halva spelet. Inte bra.
Detta är ett trevligt spel det är gratis att ladda ner och det är gratis att spela det har en cool grafik 😁😄😃🍑🍆
Riktigt bra spel för dom som har en dålig mobil och vill spela så spel som de här
värsta spelet i världen tid mycket dåliga kontroller och mål