Post by croonchatsumete on Feb 23, 2022 3:08:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Warplane Inc. War on Hills ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Warplane Inc. War on Hills IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig veel munten ▞▞▞
▞▞▞ Warplane Inc. War on Hills 2022 version ▞▞▞
Fatsoenlijk spel, maar mijn oneindige munitie die ik heb gekocht, werkt niet. Ik heb contact opgenomen met het opgegeven e-mailadres voor de oplossing. Zal mijn beoordeling veranderen in 5 sterren wanneer het probleem is opgelost.
De tutorial helpt, maar het is vervelend en het is zo moeilijk om de landingsbanen te zien, omdat de kleur zich vermengt met de grond, het spel heeft meer kleur nodig. Het is zo moeilijk om te beoordelen waar je bent, omdat de camera zo is uitgezoomd en alles zwart en wit is
Ik word gek van dit spel. Eerst dacht ik dat het stom was, maar het is te verslavend, of je er van houdt of er een hekel aan hebt. EDIT: gewijzigd van 5 naar 3, want als je de campagne voltooit, hoef je letterlijk niets anders te doen, het staat gewoon op je telefoon te wachten om te worden gespeeld. Het is een heel goed spel, maar uiteindelijk niets te doen.
Het is geweldig voor de tijd dat ik vroeg in het spel was, later bij 85% voltooiing ben ik gestopt omdat het te moeilijk was
Ik heb een luchtverdediging van dit spel gekocht en ik kan het niet eens spelen en het zal me niet vertellen waarom
Geweldig spel, geweldige ideeën en omgeving. Maar het is echt moeilijk om vooruitgang te boeken of wat geld te verdienen, dus het kan een beetje saai zijn. Misschien moet je het eens proberen
Kon de eerste missie niet eens afmaken. Blijft crashen net aan het einde en moet opnieuw opstarten. Na ongeveer 20 minuten heb ik dit spel verwijderd, het leven is te kort.
De game is goed en erg leuk, maar ik geloof dat de voortgang van de campagne veel te traag is en het is balen dat je het vorige vliegtuig dat je hebt gekocht niet kunt gebruiken totdat je de campagne hebt voltooid. Het zou leuker zijn om vooruitgang te boeken als je het vorige vliegtuig dat je had gekocht zou kunnen gebruiken. Ook de andere gameplay-modes zouden vanaf het begin beschikbaar moeten zijn, zodat je de campagne niet gaat vervelen.
Geweldige game met een geweldig verhaal De besturing is een beetje moeilijk te leren, maar het geeft een uitdaging
G&t conveyor company inc, Hotel ancon cuba all inclusive, Driven under chords and ... Isabel pantoja hoy quiero confesar mi nombre es, War planes ww1 facts,
Het is goed, maar de campagne verpest het plezier omdat het onmogelijk is om te voltooien
Het is eigenlijk een briljant spel. Toen ik de foto's zag, dacht ik dat het gewoon weer een stom spel was. Maar ik vind het eigenlijk een van de beste mobiele games die ik ooit heb gespeeld! Ik heb er niets slechts over te zeggen!
2 sterren, na het volledig voltooien van de campagne en 206 vluchten voel ik me ZEER gekwalificeerd om te zeggen: 1: ZEER grindy. 2: de natuurkunde is een grap waarom 1? het is slordig, dat is het. waarom 2? hehe geniet ervan om op 2 km met een vleugel te worden beschoten door een enkelvoudig luchtafweergeschut BUDDY, want dat gebeurt vaak, oh je hebt het overleefd? ja, je zult exploderen als een toilet na taco-bel bij de landing, ook al raakte je de grond als een veer die 1 inch valt. Spel mooi, goed verhaal, beetje bijgeleerd. P.S: nerf de flak heilige god P.P.S NERF THE FLAK!
Advertenties na elke crash, moeilijk te controleren
De besturing is verschrikkelijk. Zoals, serieus verschrikkelijk. Ik speel flight sims sinds FS1 voor de Apple II uit 1979, en dit is zonder twijfel het slechtste controleschema waarmee ik ooit heb gespeeld. Het idee is geweldig, de sfeer is geweldig, de geluiden zijn geweldig, maar ik kan er niet omheen hoe echt vreselijk (EN NIET-OMGEKEERD) de besturing is.
Geweldig spel. Het is heel anders dan veel andere games die ik onlangs heb gespeeld en de tekenstijl is uniek. Ik heb genoten van het besteden van mijn vrije tijd aan het ontwijken van luchtafweergeschut en het afwerpen van bommen.
Goed spel online Ik mis een soort auto-turrent-squadrons om de wapens te bedienen @defender-modus
Het is een leuk spel, maar ik vind de landingen te moeilijk. Soms als ik superzacht land, explodeert het vliegtuig gewoon. Het vliegtuig was niet eens beschadigd. Maar voor de rest is het een leuk spel
Het leek een extreem harde leercurve voor mij te hebben. Ik hou van het minimalistische gevoel van de graphics. Mooie muziek en sounddesign.
Ik geniet echt van dit spel, heeft me door veel schooldagen geholpen en had een interessant plot en de besturing voelt echt goed als je eraan gewend raakt, ik heb het spel verslagen en er is verder niet veel te doen, ik zou graag bekijk meer content voor deze game<3
Spel is geweldig, helaas kan ik niet verder komen dan de 3e (denk ik) campagnemissie! Het maakt niet uit hoe voorzichtig, hoe langzaam, mijn vliegtuig zal ALTIJD ontploffen op het laatste vliegveld zonder reden, geen kapot landingsgestel, niets kapot. Het ontploft gewoon. Zou hogere sterren geven als dit niet het geval was.
Hij vroeg me om eerlijk te zijn, dus het is een leuk spel, maar ik moet mezelf dwingen om mee te doen aan het spel, maar het is leuk, maar ik wil niet dat ik het wil spelen
Ik speel al mijn hele leven vliegspellen. Deze heeft goede bedoelingen, maar is veel te frustrerend. Ik heb de eerste missie 22 keer geprobeerd en kom niet halverwege. Zou niet zoveel herhaling moeten kosten. Wordt snel saai.
Junkers Ju88 Airplane Wreck World War - Shutterstock
Hou echt van dit spel!! Ik zou willen dat de bedieningselementen niet zo gevoelig waren. Het lijkt erop dat alles voorbij 1/4 beweging op de stick resulteert in het afslaan van het vliegtuig.
Nog niet gespeeld maar als ik Hitler kan nadoen da is het wel leuk
Een zeer indrukwekkend spel. De game zelf is erg goed, maar de 'extra's' (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) zijn geweldig. Dat maakt het meer dan 'slechts' een spel. De manier waarop het verhaal wordt verteld en de extra informatie over de oorlog is gewoon geweldig! Niets dan hoge kwaliteit. Bedankt Dmitry, Andrey, Nursultan en Nurlan voor het maken van dit spel. Groetjes uit nederland!
IK HOU VAN DIT SPEL!! Ik wil echt de constructor spelen, maar ik kan het niet omdat ik het kamp moet spelen, dus zorg ervoor dat je het meteen kunt spelen
Gebruik Google Routebeschrijving over IPhone te vinden het museum. We hadden een geeft led tour. Gids was zeer goed geïnformeerd over de Tweede Wereldoorlog
Warplane Inc. Guerra aerea ww2 Azione keq
De game was leuk, maar mijn probleem is dat ze het onmogelijk hebben gemaakt om ze te betalen. Ik blijf proberen bundels en racktime te kopen. Het vertelt me alleen dat er een fout is opgetreden aan deze kant. Ik heb geprobeerd de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren, maar niets werkt. Plz dit oplossen
Heeft potentieel.. maar moet balanceren. Het zou niet 30 minuten moeten duren om genoeg geld te verzamelen om je brandstofopslag 5 keer te upgraden, wat we nodig hebben om het eerste checkpoint in de campagne te bereiken. Er was een ernstig gebrek aan nadenken bij die beslissing. Ik heb het eerste half uur geen zin om een wedstrijd te spelen en kom amper vooruit omdat ik zo slecht gehandicapt ben.
Warplane Inc Hills & WW2 plane Akční bet
Warplane Inc Hills & WW2 plane Action ttlp
Dit spel is buitengewoon leuk, maar zo meedogenloos. Probeer het gewoon opnieuw en laat me niet eens beginnen met heel nauwkeurig landen, maar ik wil gewoon plezier hebben 😂
Makkelijk te begrijpen spel met complexe mechanica waar ik van geniet. Mijn enige klacht over dit spel en het is niet erg serieus zijn de geluiden. De geluiden voelen erg repetitief aan. Hetzelfde vliegtuig startgeluid, dezelfde sirene. Nogmaals, dit is een geweldig spel dat door slechts een paar mensen lijkt te zijn gemaakt, wat me oprecht verbaast omdat je het nauwelijks kunt zien. Bedankt voor zo'n geweldig spel en op een geweldige toekomst jullie!
Redelijk goed en origineel spel. Als er zelfs maar de helft van de advertenties was, had ik 5 sterren gegeven.
Echt een zeer leuk spel en je kunt vliegen.
Ik geef het een 5-sterren en ik zou het oneindig geven als ik kon. Deze game is een zeer goed gemaakte game en het laat veel over oorlog zien. Ik hou van de verhaallijn, ik hou van de vliegtuigen, graphics en vrijwel alles! Dit is de de tweede keer dat ik het spel voltooi en ik vind het nog leuker!!! Alles aan het spel is gewoon te goed en ik hou van dit soort spellen. Ik hou ook van de auteur voor het achterlaten van tips en feiten en ook deze zinnen PS-De auteur.(ik weet niet hoe ik het moet noemen)Respect voor het bedrijf!❤🇦🇱🇽🇰
Koel
Dit is de eerste keer dat ik een recensie schrijf en deze game verdient echt je tijd en geld, ik zou willen dat meer ontwikkelaars zulke nette en creatieve concepten als deze zouden gaan doen. Ik kijk absoluut uit naar je volgende grote project. Proost!
Leuk spel Het is leuk om te spelen
Dit spel heeft potentie. Landen is vrijwel onmogelijk om te doen en de bommen moeten erop knallen om daadwerkelijk te raken. Maak de landing gemakkelijker en mijn rating zal stijgen. Kunt u alstublieft verschillende versies van de campagne toevoegen? Zoals een Brits of Duits aanzicht met bijbehorende vlakken. Ik weet dat het 2 fictieve toestanden zijn, maar toch... Op dit moment wordt het door elkaar gehaald. Verplaats ook de knop voor het terugtrekken van het wiel. Ik sloeg er één keer op in plaats van te remmen en crashte. Maak alsjeblieft nog meer luchtgevechten of invasiespellen zoals deze
goed
Bediening is verschrikkelijk.
Controller is soms gek, had de motorschuif gewoon recht in die bocht kunnen zetten, omdat sommige mensen een ander bereik hebben, geen instellingen om bepaalde knoppen te verplaatsen, de manier om het volgende vliegtuig te bereiken is gek, waarom het hele geld leegmaken als een set hoeveelheid kan gewoon worden ingesteld voor de speler om het voor te malen, de landing is absoluut fragiel, andere wereldoorlogsspellen kunnen klappen krijgen bij het landen, zelfs Warthunder, sommige upgrades hebben Russische tekst, het is een puinhoop van een spel, maar heeft potentieel, om eerlijk te zijn .
Dit is een echt spel, niet het gebruikelijke gezeur dat tegenwoordig wordt gemaakt. Ik speel nonchalant mobiele games tijdens een pauze op het werk of voor een paar minuten thuis. Deze kostte me ongeveer 5 maanden om te verslaan. Sterk aanbevolen.
Deze game ziet er geweldig uit en de recensies zijn goed. het probleem is dat ik volkomen nutteloos ben. Ik stap zelfs niet van de startbaan tijdens de eerste tutorialmissie. man, ik moet de slechtste gamepiloot ooit zijn. betekent niet dat je schuwt. dit spel vereist duidelijk meer vaardigheid dan waarmee ik ben geboren. probeer het eens. ik weet zeker dat je het veel beter zult doen dan ik deed 😉
Ik heb de game gehackt en niet gehackt gespeeld. Ik zou zeggen dat deze game erg repetitief is en dat de schaalgrootte van het vliegtuig erg onrealistisch is, alsof de b29 even groot is als de fw190
De tutorial is bijna onmogelijk voor mij de landing en zo
War II, the Army modified tactics to enable fire and maneu- ver at lower tactical levels. Infantry Field Manual (FM) 7-10,. Rifle Company, Rifle Regiment,
Dancing Road: Color Ball Run! Музыка kjcq
Dit is een zeer goede game en de meest ontwikkelde mobiele game die ik heb gezien. soms worden de hoeveelheden artillerie die op je schieten zo hard dat het waarschijnlijk onder de categorie echte games zou vallen of op zijn minst in de buurt zou komen. EN Anna's dood was gewoon zo onverwacht dat het regelrecht een hap van 87 vibe trok alsof je dat serieus niet zag aankomen. AAAANNNNDDDD de verhaallijn is geweldig ga zo door met het goede werk misschien zou je in de toekomst van ECHTE SPELLEN van Berdly vallen (het is moeilijker om te doen dan in echte games te zijn)
Ik heb wat problemen met dit spel... De eerste is de besturing, de joystick is te moeilijk om te gebruiken En ten tweede waarom de vijand je nog steeds neerschiet nadat je crasht? Pls repareer dit